Vyhľadávať v tomto blogu

piatok 25. novembra 2016

pre Simonku ...

Ja viem, advetné prípravy vrcholia a ja šijem vankúše :)
Ale chcela som potešiť starsiu dcéru a práve tento víkend nás navštívi. Vankúš je z ľanového uteráku po babičke. Povedala som si, že držať tieto spomienky len tak v skrini  a naraziť na ne iba pri upratovaní je škoda. Veď takto využité budú viac na očiach a hlavne slúžiť účelu .








Chanelka pomáhala :)


4 komentáre:

  1. Krásny vankúšik, určite poteší!
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka krasna praca. Mas pravdu, takto využite uteráky potesia viac ako poukladane v skrini.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani to máš úplnú pravdu. Ja mám tiež takto pár vecí v skrini a držím tieto poklady v rukách, keď v nej upratujem. Vyriešila si to perfektne. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za čas, ktorý ste venovali napísaniu pár milých slov v komentári ♥