Vyhľadávať v tomto blogu

pondelok 30. júna 2014

V romantickom štýle

Cez víkend som sa stala vlastníčkou sady dóz a koreničiek, po akých mi srdce pišťalo dlhšiu dobu. Bolo mi jedno s akým motívom, jednalo sa mi o tvar. Za veľmi dobrú cenu ich nebolo možné nekúpiť.
Beriem to ako odmenu za celodenné sobotňajšie lozenie po Tatrách. Počasie nám prialo a tak sme si z výšky 1800 m užívali nádhernú scenériu. Vlastne občas ma desili " kôpky " po medveďoch ..,. a bolo ich dosť  :-)












naša zostava sme my traja, mama a brat s Leuškou ... pri našich spoločných výletoch je väčšinou fotografom Vlado





11 komentárov:

  1. Oplatilo sa počkať si na takú krásu, úžasná sada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kořenky jsou překrásné a Tatry taky ... tam jsem už nebyla takových 35 let. Přeji krásné dny a spoustu radosti z kořenek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kalamita Tatry poznačila a už to nie je to, čo kedysi :-(, ďakujem za návštevu :-)

      Odstrániť
  3. Jani, pre koreničky by som bola ochotná vyšlapať aj Mount Everest....úžasná sada.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekna odmena sa ti dostala za tu namahu :)...pekne leto Janka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Janinko, přeji hodně radosti s kořenkami - kdysi jsem měla podobné hodně staré, na každém jiný galantní výjev (tančení menuetu, líbání ručky dámě...). Tatry si pamatuji ještě před kalamitou - byly nádherné a doufám, že časem zase budou. Hodně pohody.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za čas, ktorý ste venovali napísaniu pár milých slov v komentári ♥